joseph

جوزف

جوزف جایی است برای جمعی گران قیمت ...
جایی است متفاوت ، متفاوت تر از همه ی اینترنت .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

جوزف از تهران آپ میشود

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۲ ب.ظ

با سلام خدمت شما دوستان و کاربران اینترنت 

من از همین جا اعلام می کنم که این وب در پایتخت ساخته شده و در همین جا از همه ی دوستان از سراسر جهان دعوت می کنم که به جمع دوستانه ای که جوزف و دوستانش هستند ، بپیوندید.   بیایید در همین جا با هم متحد شویم و زیر یک پرچم به سوی اهدافمان حرکت کنیم . 


این قسمت از فضای بزرگ اینترنت قرار است بخش های متنوعی داشته باشد که با همکاری هم می توانیم بخش های مختلف را تکمیل کنیم و با هم از آن استفاده کنیم .

برای اینکه این فضای دوستانه ایجاد شود ،کارمان را از همین امروز شروع می کنیم با کمترین امکانات ... ( یعنی با یک وبلاگ ساده ) باشد که در آینده ای نزدیک بزرگترین جمع دوستانه ی اینترنتی را بسازیم .

قرار نیست حماسه ای عظیم بسازیم ولی قول می دهم که ما می توانیم بخشی از تاریخ را با نام خودمان ورق بزنیم و عصر جدیدی بیافرینیم ... 

بدون هیچ تعارف عرض می کنم که این وب در حال حاضر دارای چند عضو فعال می باشد و این نشانه ی آن است که به زودی چند صد عضو فعال و خیلی خیلی زود دارای میلیون ها عضو می شویم  که همه در کنار هم فعالیت می کنند و هر کس گوشه ای از این سفره ی بزرگ را می گیرد تا به هدف اصلی یعنی به وجود آمدن جمع بزرگ دوستان اینترنتی نزدیک شویم و آن را شکار کنیم .


مهم نیست که کجای این کره ی خاکی هستیم . دوست دارم تا هر جا که هستیم دلهایمان را به هم نزدیک کنیم و با هم از زندگی لذت ببریم .



بخش های سرگرمی ، دانلود ، مطالب آموزشی وخبری ، کتاب ، گزارش و پادکست و کلیپ ها ، انجمن و گفتگوی اعضا و... میزبان شما در این وب خواهد بود . و یادتان باشد که ما شما را همیشه به دید یک عضو از این انجمن بزرگ می بینیم و نظراتتان موجب دلگرمی اعضای دیگر وب می شود . 




با تشکر AdminJoseph



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۸
joseph javan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی